Despre mine

Fotografia mea
Sunt o persoana careia ii place arta si tot ce tine de bunul gust. Am terminat Universiteatea de Arte din Bucuresti, sectia Conservare-Restaurare pictura pe lemn. In atelier,prefer sa-mi petrec cu mare placere orele in care pot sa creez in liniste,traiesc prin arta si asta face totul pentru un artist....aici toate visele devin realitate:) Incerc sa fac tot felul de lucruri: icoane, obiecte de decor, tablouri, mobila pictata,bijuterii, etc Tot ceea ce fac ma reprezinta si las o parte din mine in fiecare obiect. Pentru cei care doresc sa achizitioneze ceva din ceea ce gasiti pe acest blog, nu trebuie decat sa ma contactati la adresa de email: avramescu_laura1@yahoo.com , iar eu va voi da toate detaliile pe care le doriti. Deasemenea va astept si pe cealalta pagina a mea de internet: www.laura-avramescu.ro

luni, 3 decembrie 2012

Ceas pictat "Ursulet"

Ceas din lemn traforat in forma de ursulet si pictat manual in culori acrilice.
Copilul dumneavoastra va fi incantat sa aiba un nou membru in camera lui, pe care il va admira la orice ora si care il va ghida sa aiba un orar ordonat.
Functioneaza cu o baterie AA
Dimensiuni: 25cm x 20cm
Se pot face la comanda si alte variante!
Pret 65 lei