Despre mine

Fotografia mea
Sunt o persoana careia ii place arta si tot ce tine de bunul gust. Am terminat Universiteatea de Arte din Bucuresti, sectia Conservare-Restaurare pictura pe lemn. In atelier,prefer sa-mi petrec cu mare placere orele in care pot sa creez in liniste,traiesc prin arta si asta face totul pentru un artist....aici toate visele devin realitate:) Incerc sa fac tot felul de lucruri: icoane, obiecte de decor, tablouri, mobila pictata,bijuterii, etc Tot ceea ce fac ma reprezinta si las o parte din mine in fiecare obiect. Pentru cei care doresc sa achizitioneze ceva din ceea ce gasiti pe acest blog, nu trebuie decat sa ma contactati la adresa de email: avramescu_laura1@yahoo.com , iar eu va voi da toate detaliile pe care le doriti. Deasemenea va astept si pe cealalta pagina a mea de internet: www.laura-avramescu.ro

joi, 17 iunie 2010

Bratara de picior

Pentru concursul organizat pe forumul breslo am incercat sa realizez si eu prima mea bratara de glezna:)

Sper sa va placa si sa ma votati....

6 comentarii:

  1. Mult succes Laura !
    e frumoasa bratara ! nu prea imi dau seama din ce e banda neagra....sunt lanturi sau impletitura din fir gros ? pozele sunt mici si intunecate si nu se distinge.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna si multumesc pt urari:)!banda neagra este facuta dintr-o impletitura de fir textil lucios, aplicatiile rotunde sunt metalice si cele tubulate sunt din acryl metalizat, iar lantul negru este prins de banda impletita. Bratara are ca sistem de prindere, inchizatoare carabina argintie.(nu am gasit neagra)

    RăspundețiȘtergere
  3. se potriveste mai bine inchizatoarea argintie pentru ca e in continuarea bumbilor argintii

    RăspundețiȘtergere
  4. iti daruiesc o prajitura!
    http://gariana.blogspot.com/2010/09/primul-meu-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu iti multumesc din suflet, esti o draguta

    RăspundețiȘtergere