Despre mine

Fotografia mea
Sunt o persoana careia ii place arta si tot ce tine de bunul gust. Am terminat Universiteatea de Arte din Bucuresti, sectia Conservare-Restaurare pictura pe lemn. In atelier,prefer sa-mi petrec cu mare placere orele in care pot sa creez in liniste,traiesc prin arta si asta face totul pentru un artist....aici toate visele devin realitate:) Incerc sa fac tot felul de lucruri: icoane, obiecte de decor, tablouri, mobila pictata,bijuterii, etc Tot ceea ce fac ma reprezinta si las o parte din mine in fiecare obiect. Pentru cei care doresc sa achizitioneze ceva din ceea ce gasiti pe acest blog, nu trebuie decat sa ma contactati la adresa de email: avramescu_laura1@yahoo.com , iar eu va voi da toate detaliile pe care le doriti. Deasemenea va astept si pe cealalta pagina a mea de internet: www.laura-avramescu.ro

luni, 16 noiembrie 2009

Targul de handmade ASID



Asociaţia Studenţilor la Istorie „Dacia” (ASID) organizează a doua ediţie a Târgul de Handmade ASID, în perioada 8-10 decembrie 2009, în pasajul pietonal de la staţia de metrou Universitate. Expoziţia cu vânzare va fi deschisă vizitatorilor între orele 10:00 – 19:00, intrarea este liberă.


Târgul de Handmade ASID aduce un element de noutate în peisajul evenimentelor de gen, fiind primul târg organizat într-unul din pasajele pietonale ale metroului bucureştean, organizatorii estimând că eveniment va fi unul dintre cele mai importante, atât ca amploare cât şi numărul de vizitatori.
Va astept acolo cu noua colectie de iarna!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu